Din guide till de största trenderna som omformar e-handeln 2024
E-handelsanalysen ger dig en djupgående förståelse för hur hållbarhet, lågkonjunktur och kundupplevelse påverkar konsumenternas köpbeteenden – och hur du kan anpassa din strategi för att ligga steget före.
Vilka faktorer som får konsumenter att återkomma
Vilka hållbarhetsfaktorer som konsumenter inte vill kompromissa med
Vad som får konsumenter att lämna en sida eller ett köp
Vilka kundklubbsförmåner som får konsumenter att handla mer
Vilka egenskaper de mest lojala kunderna har
Vilka hållbarhetsfaktorer som konsumenter inte vill kompromissa med
Vad som får konsumenter att lämna en sida eller ett köp
Vilka kundklubbsförmåner som får konsumenter att handla mer
Vilka egenskaper de mest lojala kunderna har
Fyll i formuläret för att ladda ner rapporten
I E-handelsanalysen får du tillgång till allt från spännande datapunkter och trendspaningar till insiktsfulla perspektiv från branschledare som Stadium, MEDS och hållbarhetsexperten Mårten Sjölin.