Webinar 20 april | 10:00 - 10:45
Hur boostar du din försäljning genom personaliserade kundupplevelser?
Registrera dig
Personalisering är nyckeln till återkommande kunder och framtidens e-handel handlar om att personalisera varje kundupplevelse för att göra kunderna nöjda.
Hela tre av fyra konsumenter uppger att de påverkas av personaliserade erbjudanden, och över 50% av kunder uppger att de vill köpa personaliserade produkter och tjänster.
Frågan branschexperter ställer sig nu är om kundupplevelsen blivit lika viktig som den faktiska transaktionen? Och kommer kundklubbar att få en annan betydelse framöver?
Detta och mycket mer kommer vi besvara i vårt webinar tillsammans med Voyado och Norce på temat personalisering och dess effekt på kund och kundupplevelsen.
Under 45 min kommer du få insikter som:
Hur personalisering och ROI går hand i hand
Hur förstapartsdata och kundidentifiering hjälper dig skapa relevanta kundupplevelser
Effekten av en bra kundklubb
E-handelsmotor som möjliggör en personaliserad kundresa
Kundcase: Hur K-Rauta ökade medlemskap i sin kundklubb genom personalisering
Torsdag 20 april
10.00 - 10.45
Kan du inte delta just detta datum, anmäl dig ändå så skickar vi inspelningen till dig i efterhand!
Talare

