Webinar 20 april | 10:00 - 10:45

Hur boostar du din försäljning genom personaliserade kundupplevelser?

Registrera dig

Personalisering är nyckeln till återkommande kunder och framtidens e-handel handlar om att personalisera varje kundupplevelse för att göra kunderna nöjda.

Hela tre av fyra konsumenter uppger att de påverkas av personaliserade erbjudanden, och över 50% av kunder uppger att de vill köpa personaliserade produkter och tjänster.

Frågan branschexperter ställer sig nu är om
 kundupplevelsen blivit lika viktig som den faktiska transaktionen? Och kommer kundklubbar att få en annan betydelse framöver? 

Detta och mycket mer kommer vi besvara i vårt webinar tillsammans med Voyado och Norce på temat personalisering och dess effekt på kund och kundupplevelsen. 

Under 45 min kommer du få insikter som:

  Hur personalisering och ROI går hand i hand 
  Hur förstapartsdata och kundidentifiering hjälper dig skapa relevanta kundupplevelser 
  Effekten av en bra kundklubb
 E-handelsmotor som möjliggör en personaliserad kundresa 
  Kundcase: Hur K-Rauta ökade medlemskap i sin kundklubb genom personalisering 

calendar-line Torsdag 20 april
time-line10.00 - 10.45

Kan du inte delta just detta datum, anmäl dig ändå så skickar vi inspelningen till dig i efterhand!

Talare

David_Hagg_2

David Hägg Produktchef, Walley Med en 20 årig bakgrund inom produktutveckling i olika konstellationer och rötter i det tekniska, har David utvecklat Walleys produktstrategi där personalisering är ett huvudfokus. linkedin-share email-share

Rikard_Norce

Rikard Andersson Wennertorp CRO, Norce Rikard har jobbat med e-handel i över 10 år. Nu i rollen som CRO på Norce och innan det som norden ansvarig på Norsto. linkedin-share email-share

andrew_golrang

Andrew Golrang Product Director, Voyado Andrew har jobbat inom Retail i över 10 år på bl.a. Cervera, Rusta och Ica. Enligt Andrew är nycklarna till lyckad retail att jobba datadrivet och ha fokus på kunder och omni. linkedin-share email-share